Er du træt af, at dine IT-systemer ikke snakker sammen? Dynamics 365 Business Central er den nye cloud-version af NAV/C5 - et cloudbaseret forretnings-/økonomisystem, der kan samles helt som du ville have det.
Dynamics 365 Business Central er en all-in-one forretningsstyringsløsning, hvor du kan samle flere forretningsområder i ét samlet system. Det er nemt at bruge og tilpasse uden, at du skal bekymre dig om dyre specialtilretninger. Du får her en komplet forretningsløsning med ERP, CRM og Business Intelligence, som kan skræddersys til dit behov
Sidder du og tænker, at det er for dyrt at skifte din on-premise ud med en cloud-baseret løsning? Vi har gjort op med mange af de myter, vi hører omkring udskiftning af ERP-system. Læs mere her
Optimér dit workflow med Microsoft Dynamics 365 Business Central. Her får du en integreret løsning, hvor du kan administrere alle dine IT-tjenester hurtigt og nemt. Slip for bøvlet med flere IT-systemer – her får du et totalt overblik over jeres arbejdsflow.
Microsoft Dynamics 365 Business Central er et cloudbaseret styresystem, der lader folk i din organisation administrere IT-tjenester hurtigt og nemt. Du kan i stedet fokusere på det, der betyder noget. Den strømliner alle dine processer, så du let kan koordinere alt fra købsaftaler og indkøb til lagerbeholdning og økonomistyring.
Oplev, hvor enkelt det kan være for dig og dine medarbejdere at arbejde på de samme projekter – lige meget, hvor langt I befinder jer fra hinanden. Samtidig får du den bedste beskyttelse på markedet med konstant aktiveret sikkerhed.
Vi tilbyder dig og din virksomhed Business Central, der er driftet af Microsoft. Det betyder, at du ikke betaler ekstra for opdateringer eller betaler for infrastrukturer som lokale servere. Derved også, at din løsning bliver vedligeholdt og altid er opdateret til den nyeste version. Vi leverer selvfølgelig licenspriser efter Microsofts priser, for vi mener, alle skal have råd til Business Central.
Vi skræddersyer en løsning til dig og din virksomhed, så du nemt via en abonnementsordning kun betaler for det, du har brug for.
Husk at en samlet forretningsløsning sparer dig for både dyre enkeltløsninger, arbejdstid og koordinering, fordi vi har samlet det hele for dig.
Vælg mellem vores licenser:
· Dynamics 365 Business Central Essential - primært for handels- og servicevirksomheder med behov for finans, køb, salg, lager og projektstyring
· Dynamics 365 Business Central Premium - primært for virksomheder med behov for produktions- og servicestyring
· Team Member er tilkøb til Business Central. Den giver begrænset brugeradgang, hvor du kan læse og godkende samt ændre stamdata. Kan også tilgå systemet til Microsoft 365.
Slip for at bekymre dig om backups af data og andre tidskrævende forsikringer. Med Business Central bliver det meget nemmere at drive virksomhed
Hvis der tilkøbes tillægsprogrammer, der ikke er leveret af Microsoft, er dette ikke med i prisen for licenserne.
Månedsvis pr. bruger
Denne cloud-baseret løsning er specielt udviklet til små og mellemstore virksomheder. Tjenesten er omkostningseffektiv og fungerer som et abonnement, hvor du netop kan tilkøbe dig de udgaver, du har brug for. Det er en alt-i-en-virksomhedsstyring, som består af en række apps, der gør arbejdslivet meget nemmere for dig.
Denne cloud-baseret løsning kaldes også SaaS (software as a service), hvilket betyder du slipper for alt vedligeholdelse af servere og en masse penge på opdateringer - da det hele kører i cloud.
· Den ultimative fleksibilitet: arbejd på samme projekt, uanset hvor du befinder dig. · Glem alt om én arbejdscomputer. Brug din tablet, mobil og pc – hvornår du vil. · Du har mulighed for at samle det hele i rapporter og diagrammer. · Brug de velkendte og kraftfulde produktivitets- og kommunikationsværktøjer i Microsoft 365, herunder Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams, SharePoint og mange flere. · Indeholder GDPR værktøj til at håndtere persondata sikkert · Spar både penge og tid i vedligholdelse af on-premis (lokale servere).
Det er nemt at komme i gang med Business Central. Du aktiverer den i form af apps til din nuværende Microsoft Dynamics 365 Business løsning.
Gør arbejdet lettere med apps:
· Document Capture 365 – Få en komplet løsning til dokumentgenkendelse, fakturagodkendelse og digital arkivering af jeres dokumenter.
·Payment Management 365 - Giver dig en stor datakvalitet og et højt sikkerhedsniveau gennem hele betalingsprocessen.
· Expense Management 365 - Gør den fulde proces med indsendelse af udgifter og kilometertalsrapporter lettere end nogensinde.
· Document Output 365 - Automatisér dokument- og rapportdistributionen direkte fra Microsoft Dynamics NAV.
· MoilePay Subscriptions – Oplev en enkel og effektiv løsning til automatisk håndtering af faste opkrævninger og abonnementer.
· Mobilepay Invoice – Få muligheden for at fakturere dine kunder direkte via kundens MobilePay app fra din Microsoft Dynamics 365.
Microsoft Dynamics 365 Business Central indeholder sags- og ressourcefunktioner, som hjælper en virksomhed med at administrere projekter effektivt
Værktøjet sagsstyring giver dig fx mulighed for at se forskellige omkostninger, der er knyttet til en langsigtet sag. Du kan ligeledes se rentabiliteten og sammenligne planlagte omkostninger og indtægter med faktiske sagsomkostninger og -indtægter. Under sagsstyring er også timeregistrering og medarbejdere.
Værktøjet projekt understøtter almindelige projektstyringsopgaver, men den indeholder også de oplysninger, der er nødvendige for at administrere budgetter og følge med i processer.
Værktøjet sagsplanlægning er en værdiansættelse over omkostninger og salgspriser for en sag, så i nemt kan se, om en sag giver overskud eller underskud.
Værktøjet programstyring planlægger forbruget af varer, ressourcer og i nogle tilfælde finansudgifter. Mens opgaven er i gang eller efter opgaven er færdig, sammenligner programstyring og tidsplanen med det faktiske brug.
Microsoft Dynamics 365 Business Central har mange nyttige funktioner til lagerstyring:
Ved hjælp af indbygget intelligens kan i fx forudsige det bedste tidspunkt for indkøb til lager. Brug salgsprognoser og forventede lageropsætninger til at oprette automatiske indkøbsordre
Interagere omkostningsfrit med dine leverandører og registrer potentielle leverandører, send forespørgsler, og opret de bedste tilbud til ordrer.
Brug systemgenererede forslag til at genopfylde lageret baseret på faktisk og forventet efterspørgsel og tilgængelighed
Få et helhedsbillede af hvad du har på lager, og flyt elementer frit rundt mellem forskellige steder og på samme tid kontrollere mængden ved hjælp af cycling counting
Optimer din opbevaringsfaciliteter ved at indstille bakker og zoner i Business Central for at afspejle din lager, dets hylder og stativer
Ved hjælp af en skabelon i Business Central kan du finde den bedste placering af emner baseret på type, størrelse og kapacitet.
Microsoft Dynamics 35 Busines Central indeholder mange nyttige funktioner til servicevirksomheder. Nogle af funktioner er blandt andet:
Få et stort overblik over dine serviceopgaver og arbejdsbyrde, så du effektivt kan tildele personalet arbejdsopgaver.
Sørg for en jævn overgang fra salg til eftersalg ved automatisk at registrere forsendte varer som serviceartikler eller andet.
Administrer nemt eftersalgsproblemer, uanset om justeringerne kræver en fuld udskiftning eller en enkelt reparation
Se dine reparationsdetaljer, brugte serviceartikler, reservedele og arbejdsomkostninger i en serviceordre
Øg din kundeloyalitet ved at levere reserveudstyr til dine kunder, mens deres udstyr er under vedligeholdelse, hvilket Business Central i stor grad kan hjælpe med at skabe overblik over.
Kontakt os – så giver vi dig et uforpligtende tilbud på Microsoft Dynamics 365 Business Central. Du kan være sikker på at finde en løsning, der passer præcis ind i din virksomheds behov. Business Central er værdsat af både de mindste virksomheder og de største virksomheder verden over. Ved at forbinde de enkelte forretningsområder som økonomi, salg, service og daglig drift, optimerer vi hele din kundehåndtering.
Gennem dialog danner vi sammen et overblik over din virksomheds udfordringer, ambitioner og mål med dit it-system, og så lægger vi en funktionel plan. På den måde får du den bedste løsning til den bedste pris.
Har du spørgsmål til Microsoft Dynamics 365 Business Central? Eller er du usikker på, hvor meget din virksomhed får ud af tjenesten? Så ring til os, så tager vi en snak om netop dine forretningsområder, og hvordan Business Central kan integrere og strømline dit it-systemer og skabe vækst på den lange bane.
Du kan booke et gratis og uforpligtende møde, hvor vi giver dig en fremvisning af Dynamics 365 Business Central. Mødet kan både foregå via Teams eller fysisk - det helt op til dig, og du vælger selv tid og sted via vores online booking system. Specielle ønsker til mødet er meget velkomne og kan medsendes, når du booker.
Vi har gjort det nemt for dig at blive klogere på Microsoft 365 Dynamics Business Central. Det tager kun 1 time af din tid.